Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Vragen over Mijn Media

Mijn Media is de service website voor u als Telegraaf, Privé, Autovisie en VROUW Glossy-abonnee. Mijn Media is overzichtelijk, toegankelijk en bovenal heel eenvoudig. U regelt uw abonnementszaken waar en wanneer u wilt binnen een handomdraai.

Met uw Mijn Media account kunt u ook inloggen op de websites en Apps van Noordhollands Dagblad, De Gooi- en Eemlander, Haarlems Dagblad, IJmuider Courant en Leidsch Dagblad. Selfservice voor deze regionale merken is op dit moment helaas nog niet mogelijk via Mijn Media.

Veelgestelde vragen

Wat is Mijn Media?

Welkom op Mijn Media, de service website voor u als Telegraaf, Privé, Autovisie en VROUW Glossy-abonnee. Mijn Media is overzichtelijk, toegankelijk en bovenal heel eenvoudig. U regelt uw abonnementszaken waar en wanneer u wilt binnen een handomdraai.


Ervaar Mijn Media

• Bekijk en wijzig eenvoudig uw persoonlijke- en abonnementsgegevens voor De Telegraaf, Privé, Autovisie en VROUW Glossy.

• Altijd en overal toegankelijk op mobiel, tablet, laptop en pc.

• Vind antwoorden op uw vragen met de handige zoekfunctie.

Graag nodigen wij u uit om een kijkje te nemen en zelf te ervaren hoe gemakkelijk het is.


Inloggen

Log in met uw Mijn Media account om een kijkje te nemen en zelf te ervaren hoe gemakkelijk het is.

Nog geen account? Maak eenvoudig een account aan en geniet van alle voordelen!


Om u beter van dienst te zijn blijven we mijnmedia.nl door ontwikkelen, met nieuwe en verbeterde services en diensten. Het is dus raadzaam om de website regelmatig te bezoeken om op de hoogte te blijven.

Kan ik voor vragen over het Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, De Gooi- en Eemlander, IJmuider Courant en Leidsch Dagblad terecht op Mijn Media?

Dit is op dit moment nog niet mogelijk. Voor vragen over de regionale dagbladen, kunt u op de betreffende titel klikken:

Noordhollands Dagblad
Haarlems Dagblad
De Gooi- en Eemlander
IJmuider Courant
Leidsch Dagblad

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Uw wachtwoord kunt u wijzigen op de pagina "Mijn gegevens". Hiervoor dient u ingelogd te zijn.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?