Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Vakantieservice

Veelgestelde vragen

Hoe geef ik een vakantie/tijdelijke wijziging voor De Telegraaf door? En welke mogelijkheden zijn er?

Op vakantie of tijdelijk niet aanwezig? Voorkom een volle brievenbus en onderbreek de bezorging.


Heeft u een MijnMedia account? Ga naar "Mijn abonnement", log in en klik op de knop "Vakantieservice" onder "Bezorgadres". U ziet op deze pagina welke mogelijkheden er zijn.


Heeft u nog geen Mijn Telegraaf account? Klik hier om een account aan te maken en geniet van de voordelen.

Wat is de status van mijn vakantie of tijdelijk wijziging?

U kunt de status terugvinden in de bevestigingsmail die u van ons heeft ontvangen na het doorgeven van uw wijziging.

Hoe kan ik de krant bij iemand anders laten bezorgen?


Ga naar "Mijn abonnement", log in en klik op de knop "Vakantieservice" onder "Bezorgadres". Klik vervolgens op de knop "Bij iemand anders doorgeven".



De voorwaarden om een tijdelijk ander adres door te geven zijn:

• De bezorging op het tijdelijke adres duurt minimaal drie dagen en maximaal zes maanden.

• Er kan alleen een adres binnen Nederland gekozen worden.

• De Telegraaf wordt niet bezorgd op campings, in hotels en op bungalowparken.

• Aan / Uit abonnees kunnen geen gebruik maken van deze service.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?