Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Tarieven

Veelgestelde vragen

Wat zijn de tarieven van een Telegraaf abonnement?

De Telegraaf wijzigt haar abonnementsprijzen per 1 juli 2017. Voor de meest voorkomende abonnementsvormen gelden vanaf die datum de volgende tarieven:

Print abonnementen
Maandag t/m zaterdag
Per maand € 31,50
Per kwartaal € 94,50
Per jaar € 378,00
(inclusief digitale toegang)


Vrijdag, zaterdag en maandag
Per maand € 20,95 *
Per kwartaal € 62,95 *

Vrijdag en zaterdag of Zaterdag en maandag
Per maand € 17,55 *
Per kwartaal € 52,65 *

Combi abonnementen
Maandag t/m zaterdag
Per maand € 31,50
Per kwartaal € 94,50
Per jaar € 378,00
(inclusief digitale toegang)


Vrijdag, zaterdag en maandag
Per maand € 26,95
Per kwartaal € 80,95
(inclusief digitale toegang)

Vrijdag en zaterdag of Zaterdag en maandag
Per maand € 24,75
Per kwartaal € 74,25
(inclusief digitale toegang)

Zaterdag
Per maand € 22,50
Per kwartaal € 67,50
(inclusief digitale toegang)

Voor de volgende abonnementen geldt geen verhoging:

Digital only abonnementen
Maandag t/m zaterdag
Per maand € 16,99
Per kwartaal € 48,95
Per jaar € 164,95


* Tarief voor huidige weekend abonnees. Dit tarief wordt niet meer aangeboden als nieuw abonnement.

De genoemde prijzen zijn per maand op basis van betaling via automatische incasso. Korting bij betaling per automatische incasso is € 2,- per kwartaal. Uw abonnementskosten vindt u in de welkomstmail- of brief en/of op de laatste afschrijving.

Wilt u meer informatie over de kosten van uw abonnement, neem dan contact op met onze abonneeservice.

Wanneer wordt het abonnementsgeld geïncasseerd?

Uw abonnementsgeld wordt binnen twee weken, voor ingang van uw nieuwe abonnementsperiode, van uw rekening afgeschreven. Wilt u meer informatie, neem contact op met de abonneeservice tijdens onze openingstijden.

Uw facturen staan tegenwoordig ook online: https://www.mijnmedia.nl/mijn_abonnement/


Ik heb onterecht een herinnering ontvangen

Door een fout aan onze kant is het incasseren van uw abonnementsgeld deze maand helaas niet gelukt. Hierdoor kan het voorkomen dat u onterecht een herinnering via de post of e-mail van ons heeft of gaat ontvangen.

Wij willen u vragen om éénmalig de door u ontvangen herinnering te voldoen. De volgende betaling zal weer van het correcte rekeningnummer geïncasseerd worden. Onze excuses voor dit ongemak.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?