Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Nieuw abonnement afsluiten

Veelgestelde vragen

Ik wil een abonnement afsluiten op De Telegraaf.

Wat fijn dat u besloten heeft een abonnement te nemen. Wij hebben verschillende leuke aanbiedingen. Bel 088 - 824 824 8 voor meer informatie of klik hier om naar de abonnementen pagina te gaan. Tevens treft u hier diverse abonnementsvormen- en aanbiedingen. U kunt dan direct een abonnement afsluiten.

Welke abonnementsvormen heeft De Telegraaf?

De Telegraaf heeft tijdelijke- en vaste abonnementen, week en weekend abonnementen, papieren- en digitale abonnementen en meer. Bel 088 - 824 824 8 voor meer informatie of klik hier om naar de abonnementen pagina te gaan. Tevens treft u hier diverse abonnementsvormen- en aanbiedingen.

Wanneer gaat een nieuw abonnement in?

Sluit u een abonnement af via internet dan kunt u zelf uw ingangsdatum bepalen. De ingangsdatum van uw Telegraaf-abonnement is op zijn vroegst over 3 werkdagen. Een abonnement op de Privé start altijd op woensdag en een abonnement op de Autovisie start altijd op donderdag. De VROUW glossy verschijnt 6 keer per jaar op dinsdag. Wilt u weten wat uw huidige ingangsdatum is? Ga naar "Mijn abonnement" en log in. Hier vindt u uw abonnementsgegevens, waaronder uw ingangsdatum.


Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?