Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Factuuroverzicht

Veelgestelde vragen

Welke gegevens zie ik op mijn factuur?

Op uw factuur ziet u het factuurnummer, het bedrag en de daarbij horende abonnementsperiode. Alle betaalgegevens staan ook op de factuur weergegeven.

Ik wil mijn factuur uitprinten en/of opslaan. Hoe doe ik dat?

Klik op de factuur onder het kopje ‘Bekijk factuur’. De factuur wordt in een apart tabblad geopend en kan nu worden opgeslagen of uitgeprint.

Ik heb betaald, maar de status van mijn factuur staat nog steeds op ‘Openstaand’. Hoe kan dat?

Pas na het verwerken van uw betaling zal de status van uw factuur op Mijn Media veranderen. Het verwerken van uw betaling neemt ongeveer een week in beslag.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 7 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van half 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?