Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Factuuroverzicht

Veelgestelde vragen

Ik zie dat mijn abonnementsgeld van Privé van een ander rekeningnummer is geïncasseerd dan gebruikelijk.

Dat klopt. Ons bankrekeningnummer is gewijzigd naar NL50ABNA0437764443.

Ik zie dat mijn abonnementsgeld van Autovisie van een ander rekeningnummer is geïncasseerd dan gebruikelijk.

Dat klopt. Ons bankrekeningnummer is gewijzigd naar NL50ABNA0437764443.

Welke gegevens zie ik op mijn factuur?

Op uw factuur ziet u het factuurnummer, het bedrag en de daarbij horende abonnementsperiode. Alle betaalgegevens staan ook op de factuur weergegeven.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?