Bezorging
Veelgestelde vragen
Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven of bel 088 – 824 824 1.
Uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Meld daarom uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.
Na het registreren van uw bezorgklacht voor De Telegraaf wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Normaal gesproken is dit voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"
De uiterlijke bezorgtijd van de krant is van maandag tot en met vrijdag 07:00 uur. De uiterlijke bezorgtijd op zaterdag is 08:00 uur.
Indien u na deze tijd uw krant heeft ontvangen, geef uw bezorgklacht hier door of bel onze klantenservice op 088-824 824 1.
Klik hier om uw klacht direct online doorgeven. Wilt u liever uw klacht telefonisch doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Klik hier om uw klacht direct online doorgeven. Wilt u liever uw klacht telefonisch doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op: In Belgie verschijnt het magazine op zaterdag!
De uiterlijke bezorgtijd van de krant is op maandag tot en met vrijdag 07:00 uur, zaterdag is de uiterlijke bezorgtijd 08:00 uur. Heeft u na deze tijd uw krant ontvangen, geef dan hier uw bezorgklacht door of neem contact op met de klantenservice. Let op: De uiterste bezorgtijd in België is op zaterdag 10:00 uur!
Heeft u gedurende een aantal dagen of weken regelmatig bezorgklachten voor De Telegraaf aan ons doorgegeven? Na het registreren worden deze automatisch doorgegeven aan de leidinggevende van uw bezorger.
Is uw e-mailadres bij ons bekend? Dan sturen wij u een e-mailbericht zodra het bezorgprobleem is opgelost.
Is uw e-mailadres niet bij ons bekend? Dan ontvangt u terugkoppeling via een automatisch telefonische dienst zodra het bezorgprobleem is opgelost.
Heeft u De Telegraaf niet ontvangen, dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Hierdoor zal de eerstvolgende betaaldatum na uw huidige contractperiode opschuiven. U ontvangt zo altijd het aantal kranten waar u recht op heeft.
Bovendien kunt u de krant van vandaag gratis digitaal lezen. Ga hiervoor naar www.telegraaf.nl/telegraaf-i en log in met uw Mijn Media account. Heeft u nog geen account, klik dan hier om een account aan te maken.
Naast het compenseren van het niet bezorgen van uw krant, door uw huidige abonnementsperiode met één bezorgdag te verlengen, kunt u De Telegraaf van vandaag gratis digitaal lezen via Telegraaf-i.
Ga hiervoor naar www.telegraaf.nl/telegraaf-i en log in met uw Mijn Media account. Heeft u nog geen account, klik dan hier om een account aan te maken.
Bevindt de brievenbus zich meer dan 10 meter van de straat dan mag de krant in de buitenbus bezorgd worden. Is dit niet het geval, geef uw bezorgklacht hier door of bel onze klantenservice.
Klik hier om uw klacht direct online doorgeven. Wilt u liever uw klacht telefonisch doorgeven? Neem dan contact op met onze klantenservice.
VROUW magazine verschijnt voor zowel de abonnees als de losse verkoop op zaterdag.
U kunt uw compliment doorgeven via het contactformulier, klik hier.
Wilt u liever uw compliment telefonisch doorgeven, dan kan dat via onze klantenservice.
U kunt uw klacht doorgeven via het contactformulier, klik hier. Binnen 5 werkdagen krijgt u antwoord.
Wilt u liever uw vraag, opmerking of klacht telefonisch doorgeven, neem dan contact op met onze Klantenservice.
In de grensstreken is op bepaalde plaatsen bezorging mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice.
De uiterlijke bezorgtijden van de krant op de Waddeneilanden zijn als volgt:
Texel: 09.30 uur
Ameland: 12:00 uur
Vlieland: 13:15 uur
Schiermonnikoog: 14.00 uur
Terschelling: 15:00 uur
Wij raden u aan om een bezorgklacht door te geven aan onze klantenservice tijdens de openingstijden. Uw tijdschrift wordt in dit geval nagezonden. Ook kunt u uw tijdschrift digitaal lezen via de bijbehorende app.
De Autovisie wordt in de oneven weken van de maand door PostNL bezorgd op donderdag of vrijdag. Is de post van vrijdag al geweest? Neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. De betreffende editie wordt in dit geval nagezonden.
De Privé wordt wekelijks op woensdag door PostNL bezorgd. Het kan echter gebeuren dat de Privé op donderdag komt. Wacht u daarom de postbezorging van donderdag af. Is de post van donderdag al geweest? Neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. Het betreffende weekblad wordt in dit geval nagezonden.
Wij verzoeken u dit te melden bij onze klantenservice tijdens de openingstijden.
De Autovisie wordt in de oneven weken van de maand door PostNL bezorgd op donderdag of vrijdag. Is de post van vrijdag al geweest? Neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. De betreffende editie wordt in dit geval nagezonden.
De VROUW Glossy verschijnt iedere twee maanden. Heeft u de VROUW Glossy een keer gemist, neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. De betreffende editie wordt in dit geval nagezonden.
De Vrouw Glossy verschijnt iedere 8 weken en hiermee 6 keer per jaar. In 2019 is dit in februari, april, juli, augustus, oktober en december. Dit jaar verschijnen ook weer 2 specials op 28 mei en 19 november. De thema's worden later bekend gemaakt.
Heeft u de VROUW Glossy een keer gemist, neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. De betreffende editie wordt in dit geval nagezonden.
De Privé wordt wekelijks op woensdag of donderdag door PostNL bezorgd. Het kan echter gebeuren dat de Privé een dag later komt. Wacht u daarom de postbezorging van vrijdag af. Is de post van vrijdag al geweest? Neem dan contact op met onze klantenservice tijdens de openingstijden. Het betreffende weekblad wordt in dit geval nagezonden.