Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Bezorging

Veelgestelde vragen

Ik heb een bezorgklacht voor De Telegraaf

Uw bezorgklacht kunt u gemakkelijk online doorgeven. Klik hier om uw bezorgklacht door te geven of bel 088 – 824 824 1.

Uw ervaring helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Meld daarom uw bezorgklacht, hierop ondernemen wij dan actie.

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?

Na het registreren van uw bezorgklacht voor De Telegraaf wordt deze automatisch doorgegeven aan onze bezorgorganisatie. Op de looplijst van de bezorger komt een melding van uw klacht. Normaal gesproken is dit voldoende om de bezorging weer volgens afspraak te laten verlopen.


Heeft u De Telegraaf niet ontvangen dan compenseren wij uw klacht door uw abonnementsperiode met één dag te verlengen. Voor meer informatie zie vraag en antwoord "Hoe zit het met de compensatie van mijn bezorgklacht?"

Ik heb de krant niet of te laat ontvangen.

De uiterlijke bezorgtijd van de krant is van maandag tot en met vrijdag 07:00 uur. De uiterlijke bezorgtijd op zaterdag is 07:30 uur.


Indien u na deze tijd uw krant heeft ontvangen, geef uw bezorgklacht hier door of bel onze abonneeservice op 088-824 824 1.

Meer ...

Contact

Selecteer hieronder het onderwerp en dan geven wij u het juiste telefoonnummer om u mee te helpen.
Van maandag tot en met vrijdag van 8 uur 's morgens tot 5 uur 's middag en op zaterdag van 8 tot 11 uur 's morgens is assistentie van een medewerker mogelijk

Andere onderwerpen

Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?