Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?
Kwaliteit en service
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn meten wij continue de kwaliteit van onze service. Op deze pagina vindt u cijfers over: klantevredenheid, probleemoplossendheid, bereikbaarheid en het tarief.

Kwaliteit en service


Op deze pagina vindt u cijfers over:

  • Klanttevredenheid
  • Probleemoplossing
  • Bereikbaarheid
  • Tarief

Klanttevredenheid cijfer 8,7*

* Doorlopend houden wij een onderzoek onder abonnees die telefonisch contact hebben gehad met onze abonneeservice. Tijdens ons laatste onderzoek, november 2018, hebben onze abonnees de abonneeservice het cijfer 8,7 gegeven. Dit cijfer is conform ons gemiddelde cijfer over 2018.

89,6% van onze abonnees is tevreden tot zeer tevreden. 2,8% is echter ontevreden. Natuurlijk doen wij er alles aan om ook deze abonnees weer zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Probleemoplossing 93%*

* *Tijdens ons laatste onderzoek van november 2018 geeft 93% van onze abonnees aan dat wij in één keer hebben kunnen helpen.

Bereikbaarheid

Gemiddelde wachttijden 2018:

Gemiddelde telefonische wachttijd van 72 seconden

Van alle gesprekken werd 62,2% beantwoord binnen 50 seconden. De doelstelling voor 2018 was 60% binnen 50 seconden.


Openingstijden

Onze medewerkers van de klantenservice zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 11.00 uur. Indien u belt voor een (tijdelijke) wijziging of een financiële vraag, adviseren wij u om op maandag tot en met vrijdag te bellen tussen 11:00 en 16:00 uur.

Indien u belt om uw abonnement te verlengen of op te zeggen, kunt u het beste bellen tussen 11:00 en 17:00 uur.

Kosten

Kosten van onze 088-nummers: hoewel het tarief voor bellen naar 088-nummers redelijk conform lokaal tarief ligt, zijn er toch per provider (voornamelijk bij mobiele providers) verschillen te ontdekken. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van uw telecomprovider.

Klantenservicefederatie

De Telegraaf Klantenservice is aangesloten bij de Klantenservicefederatie (KSF). Vanuit de KSF is een convenant opgesteld waaraan De telegraaf Abonneeservice zich verbindt om inzicht te geven in bovenstaande gegevens.