Wat wordt er gedaan met mijn bezorgklacht?
Kwaliteit en service
Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn meten wij continue de kwaliteit van onze service. Op deze pagina vindt u cijfers over: klantevredenheid, probleemoplossendheid, bereikbaarheid en het tarief.

Kwaliteit en service


Op deze pagina vindt u cijfers over:

  • Klanttevredenheid
  • Probleemoplossing
  • Bereikbaarheid
  • Tarief

Klanttevredenheid cijfer 8,8*

* Doorlopend houden wij een onderzoek onder abonnees die telefonisch contact hebben gehad met onze abonneeservice. Tijdens ons laatste onderzoek, juni 2017, hebben onze abonnees de abonneeservice het cijfer 8,8 gegeven. 88,5% van onze abonnees is tevreden tot zeer tevreden. 2,1% is echter ontevreden. Natuurlijk doen wij er alles aan om ook deze abonnees weer zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Probleemoplossing 91%*

* *Tijdens ons laatste onderzoek geeft 91% van onze abonnees aan dat wij in één keer hebben kunnen helpen.

Bereikbaarheid

Gemiddelde wachttijden van een aantal belangrijkste telefoonnummers:

  • Telefoonlijn voor klachten en mutaties
    • 64 seconden
    • 68% van de gesprekken zijn aangenomen binnen 50 seconden.
  • Telefoonlijn voor financiële vragen
    • 58 seconden
    • 65% van de gesprekken zijn aangenomen binnen 50 seconden.
  • Telefoonlijn voor opzegging
    • 52 seconden
    • 71% van de gesprekken zijn aangenomen binnen 50 seconden.

Openingstijden

Onze medewerkers van de bezorgservice zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 11.00 uur.

Onze medewerkers van de abonneeservice zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 11.00 uur. Indien u belt voor een (tijdelijke) wijziging of een financiële vraag, adviseren wij u om op maandag tot en met vrijdag te bellen tussen 11:00 en 16:00 uur.

Indien u belt om uw abonnement te verlengen of op te zeggen, kunt u het beste bellen tussen 11:00 en 17:00 uur.

Kosten

Kosten van onze 088-nummers: hoewel het tarief voor bellen naar 088-nummers redelijk conform lokaal tarief ligt, zijn er toch per provider (voornamelijk bij mobiele providers) verschillen te ontdekken. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de website van uw telecomprovider.

Klantenservicefederatie

De Telegraaf AbonneeService aangesloten bij de Klantenservicefederatie (KSF). Vanuit de KSF is een convenant opgesteld waaraan De telegraaf Abonneeservice zich verbindt om inzicht te geven in bovenstaande gegevens.